Повернення/обмін/рекламація
Повернення
Ви маєте право відмовитися від договору протягом 14 днів без пояснення будь-яких причин. Строк для розірвання договору закінчується через 14 днів з дня отримання Клієнтом товару. Просимо вислати товар та правильно заповнений формуляр за допомогою адресної доставки Нової Пошти за адресою:
ТОВ «Скай Логістика» Відділення Нової Пошти №86
м. Київ, вул. Зодчих 34А
+38 067 411 68 68
Запакуйте товар, який Ви хочете повернути, і вкладіть в посилку бланк повернення товару. Посилку потрібно ретельно запакувати.
У випадку відмови від договору, ми повертаємо Вам всі отримані від Вас платежі, в будь-якому випадку не пізніше 14 днів від дня отримання нами Вашого повернення. Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою, ми не приймаємо. У цьому випадку посилки повертаються відправнику. Вартість упаковки і відправки товару оплачує клієнт.
Увага! Відсутність форми повернення або підтвердження покупки продовжить процес повернення.
Форма повернення ( натисніть)
Якщо у вас немає принтера, ви можете переписати форму вручну.
Обмін
Щоб обміняти товар на інший просто скористайтесь можливістю повернення, одночасно оформивши нове замовлення. Це значно прискорить процес реалізації обміну, а також гарантує бронювання товару так, щоб його ніхто не викупив, перш ніж дійде до нас посилка. Повернення грошових коштів на вказану банківську картку займе 14 робочих днів з моменту отримання нами відправленого вами товару.
Форма повернення ( натисніть)
Якщо у вас немає принтера, ви можете переписати форму вручну.
Рекламація
Перш ніж відправити товар на рекламацію, надішліть нам заявку на електронну пошту: info@gemre.com.ua Наші консультанти нададуть Вам інструкції щодо оформлення повернення товару. Перед поданням товару на рекламацію, будь ласка, надішліть нам фотографії дефекту і його короткий опис на адресу:
info@gemre.com.ua
Форма повернення ( натисніть)
Якщо у вас немає принтера, ви можете переписати форму вручну.